CUPRINS
Capitolul I:Elemente teoretice specifice
temei.................................................2
1.1 Tehnici şi mijloace de promovare a
produselor..................................................2
1.2 Marketing-ul direct, promovarea vânzărilor, relaţiile
publice.........................6
Capitolul II - Prezentarea generală a S.C. Asco
S.A.:.....................................9
2.1 Profilul de activitate, forma de organizare şi funcţionare, forma de
propietate,
sistemul din care face parte S.C. Asco S.A.- scurt istoric; 9
2.2 Organizarea structurală a S.C. Asco S.A. ..11
3. Sfera de desfacere a produselor din profilul
fabricatiei....................................11
Capitolul III - Analiza activităţilor de desfacere ş promovare a
produselor la S.C. Asco S.A. în anul
2007:.......................................................................
.................13
1. Analiza volumului de desfacere pentru anul 2007; 13
2. Modul de estimare al volumului de desfacere ;Stadiul contractării
vânzărilor de
produse ale S.C. Asco S.A. pe anul 2008 ; 17
3. Dinamica stocurilor de produse finite în raport cu nivelul estimat;
19
4. Modul de organizare al livrărilor de produse şi de servire a clienţilor;
modalităţi
de concretizare a relaţiilor cu diferiţi clenţi(comenzi, contracte) 20
5. Sinteza aspectelor înregistrate în desfacerea produselor S.C. Asco S.A
22
6. Acţiuni promoţionale realizate la S.C. Asco S.A. în anul 2007; 23
7. Structura acţiunilor promoţionale prevăzute pentru realizare de S.C.
Asco S.A. în anul
2008......................................................................
.....................................30
Capitolul IV - Propuneri de acţiuni care pot contribui la
îmbunătăţirea activităţii de promovare a produselor S.C. Asco. S.A. în anul
2008 si eficienţa
acestora....................................................................
....................................................34
BIBLIOGRAFIE .42
Anexe
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu