CAI SI MIJLOACE DE PROMOVARE A PRODUSELOR

CUPRINS
               Capitolul        I:Elemente        teoretice        specifice
temei.................................................2
1.1       Tehnici       şi       mijloace       de        promovare        a
produselor..................................................2
1.2 Marketing-ul direct, promovarea vânzărilor, relaţiile
publice.........................6
      Capitolul    II    -    Prezentarea    generală    a     S.C.     Asco
S.A.:.....................................9
2.1 Profilul de activitate, forma de organizare  şi  funcţionare,  forma  de
propietate,
sistemul din care face parte S.C. Asco S.A.- scurt istoric;   9
2.2 Organizarea structurală a S.C. Asco S.A. ..11
3.      Sfera     de     desfacere     a     produselor     din     profilul
   fabricatiei....................................11
      Capitolul III - Analiza activităţilor de desfacere ş promovare a
produselor la S.C. Asco S.A. în anul
2007:.......................................................................
.................13
1. Analiza volumului de desfacere pentru anul 2007;      13
2. Modul  de  estimare  al  volumului  de  desfacere  ;Stadiul  contractării
   vânzărilor de
   produse ale S.C. Asco S.A. pe anul 2008 ;  17
3. Dinamica stocurilor de produse  finite  în  raport  cu  nivelul  estimat;
   19
4. Modul de organizare al livrărilor de produse şi de servire a clienţilor;
   modalităţi
   de concretizare a relaţiilor cu diferiţi clenţi(comenzi, contracte)    20
5. Sinteza aspectelor înregistrate în desfacerea produselor  S.C.  Asco  S.A
   22
6. Acţiuni promoţionale realizate la S.C. Asco S.A. în anul 2007;   23
7. Structura acţiunilor promoţionale prevăzute pentru realizare de S.C.
   Asco S.A. în anul
   2008......................................................................
   .....................................30
      Capitolul  IV  -  Propuneri  de  acţiuni   care   pot   contribui   la
îmbunătăţirea activităţii de promovare a produselor S.C. Asco. S.A. în  anul
2008                              si                               eficienţa
acestora....................................................................
....................................................34
BIBLIOGRAFIE     .42
Anexe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu