STUDIU COMPARATIV PRIVIND ROLUL PERSONALULUI DE VANZARE IN ACTIVITATEA DE MARKETING A UNITATILOR

Cuprins
1 Cuprins
1. Introducere                                                5
      1.1. Aspecte generale                                         5
      1.2. Activitatea de marketing – o necesitate a economiei de piaţă
7
2. Produsul, locul şi ambianţa                                      8
3. Politica de preţ                                                 9
      3.1. Preţul - componentă a mixului de marketing                     9
      3.2. Obiectivele politicilor de preţ                                9
      3.3. Metode de stabilire a preţului                                 10
      3.3.1. Stabilirea preţurilor de vânzare pornind de la costuri
11
      3.3.2. Stabilirea preţurilor pornind de la analiza cererii
16
      3.3.3. Stabilirea preţurilor de vânzare pornind de la concurenţă
17
      3.4. Strategii de preţ                                        18
      3.4.1. Strategii de preţ pentru lansarea noilor produse             18
      3.4.2. Strategii de preţ în cadrul gamei sortimentale
19
      3.4.3. Strategii reactive la preţurile concurenţilor
20
4. Promovarea unităţilor de tip catering                            20
      4.1. Introducere                                         21
      4.2. Obiectivele promovării                                   21
      4.3. Mediile şi suporturile publicitare                             22
      4.4. Promovarea vânzărilor                                    23
      4.5. Merchandising-ul                                         24
      4.6. Relaţiile publice
5. Politica de distribuţie                                    30
      5.1. Conţinutul distribuţiei în catering                            30
      5.2.        Structura        activităţii        de         distribuţie
30
      5.2.1. Reţeaua de distribuţie                                       30
      5.2.2. Canalele de distribuţie                                      31
      5.2.3.  Obiective  şi   strategii   ale   politicii   de   distribuţie
31
      5.3.   Perspective   privind   distribuţia    produselor    alimentare
32
6. Personalul unităţii de catering – forţă de vânzare               36
      6.1. Personalul şi grija faţă de clienţi
36
      6.2. Aspecte privind pregătirea personalului
37
      6.2.1. Motivarea personalului
38
      6.2.2. Modalităţi de pregătire a personalului de servire
38
      6.2.3. Definirea standardelor de performanţă
39
      6.2.4. Măsurarea şi monitorizarea performanţei
40
      6.3. Abilităţile personalului unităţii de catering
40
7. Studiu de caz privind rolul personalului de vânzare în unităţile
de tip catering Fantastic Fast Food   şi  Pret-a-Manger             45
Concluzii                                                     59
1 Bibliografie                                                      60

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu