CUPRINS
CONTEXTUL ECONOMIC ACTUAL DE PREZENTARE A PROBLEMATICII SPECIFICE
DESFACERII PRODUSELOR 3
CAPITOLUL 1 10
PREZENTAREA GENERALĂ A S.C. VEL PITAR S.A. 10
1.1. PROFILUL DE ACTIVITATE, SISTEMUL DIN CARE FACE PARTE 10
1.2 SFERA DE DESFACERE A PRODUSELOR 12
1.3. ORGANIZAREA STRUCTURALĂ A S.C. VEL PITAR S.A. 18
1.4. ELEMENTE SPECIFICE PROCESULUI TEHNOLOGIC DE FABRICAŢIE 23
1.4.1. PRINCIPALELE ECHIPAMENTE FOLOSITE, STAREA LOR 28
1.5. CARACTERIZAREA ACTIVITĂŢII ECONOMICE A SOCIETĂŢII PE BAZA
PRINCIPALILOR INDICATORI 30
CAPITOLUL 2 47
ANALIZA CONDUCERII ACTIVITAŢII DE DESFACERE LA S.C. VEL PITAR S.A. 47
2.1. ACTIVITĂŢI SPECIFICE PROCESULUI DE DESFACERE 47
2.2. ORGANIZAREA STRUCTURALĂ A COMPARTIMENTULUI DE DESFACERE-VÂNZĂRI 51
2.2. ORGANIZAREA STRUCTURALĂ A COMPARTIMENTULUI DE DESFACERE-VÂNZĂRI 51
2.3. SISTEMUL DE RELAŢII PENTRU ACTIVITATEA DE DESFACERE ÎN INTERIORUL ŞI
ÎN AFARA SOCIETĂŢII 57
2.4. ANALIZA CRITICĂ A ORGANIZĂRII ACTUALE A CONDUCERII ACTIVITĂŢII DE
DESFACERE DIN CADRUL S.C. VEL PITAR S.A. 60
CAPITOLUL 3 64
ANALIZA REALIZĂRII ACTIVITĂŢII DE DESFACERE LA S.C VEL PITAR PANIFICAŢIE
S.A. ÎN ANUL 2004 64
3.1. ANALIZAVOLUMULUI DESFACERILOR PE TOTAL ŞI PE STRUCTURĂ ÎN ANUL 2004
64
3.2. DINAMICA STOCURILOR EFECTIVE DE PRODUSE FINITE ÎN ANUL 2004 71
3.3. ANALIZA MODULUI DE ORGANIZARE A LIVRĂRILOR 75
3.4. ANALIZA ACTIVITĂŢII DE DESFACERE A PRODUSELOR FINITE ÎN ANUL 2004 79
CAPITOLUL 4 83
STRATEGIA ÎN DESFACERE. VÂNZAREA PRODUCŢIEI PE 2005 83
4.1. ANALIZA STRATEGICĂ A MEDIULUI CONCURENŢIAL ÎN CARE S-A REALIZAT
DESFACEREA 83
4.1.1. CONCURENŢII FIRMEI 90
4.1.2. CLIENŢII FIRMEI 91
4.2. FORME DE PROMOVARE ŞI CĂI DE DISTRIBUŢIE PREVĂZUTE PENTRU AVUL 2005
92
4.2.1. PUBLICITATEA 93
4.2.2. MANIFESTĂRILE PROMOŢIONALE 94
4.2.3. PROMOVAREA VÂNZĂRILOR 95
CAPITOLUL 5 96
MĂSURI PROPUSE PENTRU ÎMBUNĂTĂŢIREA ACTIVITĂŢII DE DESFACERE ŞI EXTINDEREA
VÂNZĂRII DE PRODUSE LA S.C. VEL PITAR S.A. 96
5.1 RETEHNOLOGIZAREA FIRMEI 97
5.2. DOTAREA COMPARTIMENTULUI DE DESFACERE CU UN TERMINAL RECORDAT LA
CALCULATORUL CENTRAL 103
5.3. EXTINDEREA REŢELEI DE MAGAZINE 104
5.4. ÎMBUNĂTĂŢIREA STRUCTURII DE PERSONAL A COMPARTIMENTULUI DE DESFACERE
106
BIBLIOGRAFIE 108
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu