CUPRINS
1.PIAŢA SERVICIILOR – IMPORTANT CÂMP DE ACŢIUNE AL
MARKETINGULUI INTERNAŢIONAL
1. Marketingul serviciilor – importatnt domeniu de afirmare al
marketingului contemporan
2. Elemente specifice şi importanţa economico-socială a serviciilor
3. Locul şi rolul serviciilor de transport în schimburile economice
internaţionale
1.4. Elemente definitorii ale pieţei interne şi internaţionale a
serviciilor de transport de mărfuri
2.SC ROMTRANS SA – IMPORTANT PRESTATOR DE SERVICII PE PIAŢA INTERNĂ ŞI
INTERNAŢIONALĂ A TRANSPORTULUI DE MĂRFURI
2.1. Cadrul legal de funcţionare şi obiectul de activitate al societaţii
2. Resursele SC ROMTRANS SA
2.3. Amploarea şi eficienţa activităţii societăţii – oferta de servicii
3. COORDONATE ALE ACTIVITĂŢII DE PIAŢĂ A SC ROMTRANS SA
3.1. Clienţii şi concurenţii societăţii – promovarea activităţii
3.2. Dimensiuni ale pieţei SC ROMTRANS
3.3 Locul SC ROMTRANS SA pe piaţa internă şi internaţională a serviciilor
de transport
4. PERSPECTIVE ALE ACTIVITĂŢII SC ROMTRANS SA
4.1. Factorii actuali de influenţă ai activităţii SC ROMTRANS SA
4.2 Repere ale evoluţiei viitoare a pieţei SC ROMTRANS SA
4.3. Perspective ale activităţii de marketing la SC ROMTRANS SA – mijloace
de promovare
BIBLIOGRAFIE
81 pagini
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu