CUPRINS
CAPITOLUL I.
Promovarea – cale de sporire a volumului vânzărilor 1
1.1. Promovarea: încadrarea în mix-ul de marketing şi definirea ei 1
1.2. Obiectivele şi rolul activităţii promoţionale 4
1.3. Strategia promoţională a firmei 6
1.4. Organizarea activităţii promoţionale în cadrul companiilor 7
1.5. Componentele sistemului de comunicaţie al activităţii
promoţionale în cadrul companiilor 9
1.6. Metode, tehnici şi instrumente de comunicare şi promovare 10
1.7. Structura activităţii promoţionale 11
1.7.1. Publicitatea: definiţie, obiective, forme şi modalităţi de
evaluare a eficienţei acţiunilor publicitare 11
1.7.2. Promovarea vânzărilor: definiţie, obiective, tehnici de vănzare,
evaluarea eficienţei tehnicilor de promovare a vânzărilor 26
1.7.3. Forţele de vânzare: definiţie, obiective, structura forţelor de
vânzare, evaluarea eficienţei acţiunilor promoţionale realizate
prin forţele de vânzare 33
1.7.4. Relaţiile publice: definiţie, obiective ,modele de comunicare,
metode şi tehnici utilizate, evaluarea eficienţei activităţilor de
relaţii publice 38
CAPITOLUL II.
Prezentarea generală a firmei 43
2.1. Scurt istoric 43
2.2. Grupul de firme Altex 44
2.3. Conducerea şi administrarea societăţii 44
2.4. Procedura organizatorică şi de gestiune 45
2.5. Servicii oferite 48
2.6. Nomenclatorul de produse 49
2.7. Canale de distribuţie şi forme de comercializare 53
2.8. Realizări 2004 53
2.9. Performanţe financiare şi previziuni pentru anul 2005 54
CAPITOLUL III.
Situaţia economico-financiară a S.C. ALTEX IMPEX S.R.L. 55
3.1. Analiza evoluţiei principalilor indicatori ai bilanţului contabil. 55
3.1.1. Dinamica principalilor indicatori de bilanţ 56
3.1.2. Modificări structurale ale elementelor din bilanţ 57
3.2. Rezultatele şi eficienţa activităţii economice a S.C. ALTEX IMPEX.
S.R.L. în perioada 2000-2004. 63
3.3. Aprecieri privind potenţialul şi viabilitatea firmei S.C. ALTEX
IMPEX. S.R.L. 68
3.3.1. Indicatori şi indici economico-financiari. 68
3.3.2. Evidenţierea simptomelor pozitive şi negative 73
CAPITOLUL IV.
Evaluarea potenţialului intern al firmei 75
4.1. Evidenţierea punctelor “tari” şi “slabe” şi analiza cauzală a
acestora pe ansamblul activităţii. 75
4.2.Evaluarea puterii interne a firmei pe principalele domenii de
activitate 76
4.2.1. Evidenţierea punctelor tari şi slabe şi determinarea puterii
interne a firmei în domeniul comercial ( Marketing) 77
4.2.2. Evidenţierea punctelor forte, slabe şi determinarea puterii
interne a firmei în domeniul economico-finanaciar 78
4.2.3. Evidenţierea punctelor tari, slabe şi determinarea puterii
interne a S.C. ALTEX IMPEX S.R.L. în domeniul managerial 78
4.2.5. Puncte forte, puncte slabe şi determinarea puterii interne a
firmei în domeniul resurselor umane 82
4.2.6. Evidenţierea punctelor forte, slabe şi determinarea puterii
interne a S.C. ALTEX IMPEX S.R.L. în domeniul cercetării –
dezvoltării 82
CAPITOLUL V.
Analiza activităţilor promoţionale 83
5.1. Volumul şi structura pieţei produselor electronice şi electrocasnice
83
5.2. Preferinţele consumatorilor 85
5.3. Acţiuni promoţionale întreprinse în perioada 2002-2004 93
5.3.1. Analiza campaniilor ATL 93
5.3.2. Analiza profilului clienţilor Altex 94
CAPITOLUL VI
Prezentarea propunerilor de promovare la Altex Impex S.R.L. 96
6.2. Prezentarea propunerilor de promovare ale S.C. Altex Impex S.R.L.
pentru perioada iulie 2004-iulie 2005 96
6.2.1. Campanii ATL 96
6.2.2. Campanii BTL 100
6.2.3. Campanie mixtă ATL+BTL 105
6.2.4. Campanii web 105
CONCLUZII 107
ANEXA 1 110
ANEXA 2 112
ANEXA 3 113
ANEXA 4 115
BIBLIOGRAFIE 116
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu