Cuprins
INTRODUCERE 5
CAPITOLUL I 3
EVOLUŢIA CONCEPTULUI DE EVALUARE ÎN GESTIONAREA ORGANIZAŢIILOR 3
CAPITOLUL II 3
INTERPRETAREA PROCESUAL-ORGANICĂ A ORGANIZAŢIILOR 3
2.1 Cum sunt posibile organizaţiile? 3
2.2 Necesităţi ce se dezvoltă în interiorul organizaţiilor ca urmare a
asumării satisfacerii unor necesităţi sociale 3
2.3 Localizarea organizaţiilor în existenţa socială 3
2.3.1 Localizarea organizaţiilor în existenţa socială 3
2.3.2 Consecinţe ale funcţionării organizaţiilor 3
CAPITOLUL III 3
EVALUAREA ORGANIZAŢIEI 3
3.1 Repere procesual-organice pentru evaluarea organizaţiei 3
3.1.1 Evaluarea orizontului de interpretare în care se situează
organizaţia 3
3.1.2 Organizarea implicării oamenilor în funcţionarea organizaţiei 3
3.1.3 Capacitatea organizaţiei de a concepe decizii strategice 3
3.1.3.1 Explorările utile adoptării opţiunilor strategice 3
3.1.3.2 Realizarea opţiunilor strategice 3
3.1.3.3 Conceperea programelor strategice 3
3.1.4 Capacitatea organizaţiei de a de a susţine infoenergetic
îndeplinirea programelor strategice 3
3.1.5 Capacitatea organizaţiei de a procesa informaţii 3
3.1.5.1 Posibilitatea specializării sociointerpretorilor în
organizaţii 3
3.1.5.2 Conexiuni relevante între oamenii din organizaţiei şi
sociointerpretori 3
3.1.5.3 Cum se poate gestiona procesarea informaţiilor în organizaţii
3
3.1.6 Raporturile organizaţiei cu domeniul public 3
3.1.7 Localizarea organizaţiei în interiorul pieţelor 3
3.1.8 Capacitatea organizaţiei de a-şi gestiona imaginea 3
3.1.9 Capacitatea organizaţiei de a-şi gestiona reproducerea socială 3
3.1.10 Capacitatea organizaţiei de a-şi maximiza funcţionalitatea 3
3.2 Procedură de evaluare a unei organizaţii folosind reperele oferite de
teoria procesual-organică 3
3.3 Evaluarea procedurii de evaluare 3
STUDIU PRIVIND FUNCŢIONALITATEA ROLURILOR DE MILITAR ŞI DE STUDENT ASUMATE
ŞI REALE 3
CONCLUZII ŞI PROPUNERI 3
BIBLIOGRAFIE 3
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu