CUPRINS:
INTRODUCERE
Capitolul 1. TEHNOLOGIA
COMERCIALĂ..................................................................
..............3
1. ROLUL ŞI CONŢINUTUL TEHNOLOGIEI
COMERCIALE..................................3
2. COMPONENTE SECVENŢIALE ALE TEHNOLOGIEI COMERCIALE.............5
1. FLUXUL TEHNOLOGIC
COMERCIAL.................................................
................5
2. PROCESUL TEHNOLOGIC
COMERCIAL...................................................
.........6
1.3. CERINŢE ALE PROIECTĂRII TEHNOLOGIEI
COMERCIALE............................11
Capitolul 2. ANALIZA COMPARATIVĂ A TEHNOLOGIILOR COMERCIALE UTILIZATE ÎN
COMERŢUL CU RIDICATA ŞI CU AMĂNUNTUL..................................16
2.1. PARTICULARITĂŢI ALE TEHNOLOGIILOR COMERCIALE ÎN COMERŢUL CU
RIDICATA...............................................................
.............................................................16
2.1.1. COMERŢUL CU RIDICATA – CONŢINUT, ROL, FUNCŢII,
TIPOLOGIE.................16
2.1.2. TEHNOLOGII COMERCIALE SPECIFICE COMERŢULUI CU
RIDICATA...............16
2.2. PARTICULARITĂŢI ALE TEHNOLOGIILOR COMERCIALE ÎN COMERŢUL CU
AMĂNUNTUL..............................................................
.......................................................22
2.2.1. COMERŢUL CU AMĂNUNTUL – CONŢINUT, ROL, FUNCŢII,
TIPOLOGIE..........23
2.2.2. TEHNOLOGII COMERCIALE SPECIFICE COMERŢULUI CU
AMĂNUNTUL..........26
2.3. STUDIU COMPARATIV AL TEHNOLOGIILOR COMERCIALE DIN COMERŢUL CU
RIDICATA ŞI CU
AMĂNUNTUL..........................................................33
Capitolul 3. ANALIZA COMPARATIVĂ A TEHNOLOGIILOR COMERCIALE SPECIFICE
COMERŢULUI ELECTRONIC ŞI
CLASIC.......................................................42
3.1. COMERŢUL ELECTRONIC – CONŢINUT, ROL, TIPOLOGIE, TENDINŢE.....42
3.2 TEHNOLOGII COMERCIALE SPECIFICE COMERŢULUI ELECTRONIC........44
3.3. STUDIU COMPARATIV A PROIECTĂRII TEHNOLOGIILOR COMERCIALE ÎN
COMERŢUL CLASIC ŞI
ELECTRONIC..................................................................
..................52
Capitolul 4. CERCETAREA TEHNOLOGIILOR COMERCIALE LA NIVELUL FIRMELOR DE
COMERŢ ÎN
ROMÂNIA.....................................................................
..............59
4.1. CERCETAREA TEHNOLOGIILOR COMERCIALE LA NIVELUL MARILOR SUPRAFEŢE
DE COMERŢ CU
RIDICATA....................................................................
................60
4.2. CERCETAREA TEHNOLOGIILOR COMERCIALE LA NIVELUL MARILOR SUPRAFEŢE
DE COMERŢ CU
AMĂNUNTUL...................................................................
..........69
3. CERCETAREA TEHNOLOGIILOR COMERCIALE LA NIVELUL
SUPERMARKETURILOR...................................................
.................................................................80
Capitolul 5. STUDIU DE CAZ – TEHNOLOGII COMERCIALE ÎN CADRUL
SUPERMARKETULUI INTEREX
PLOIEŞTI....................................................................
........85
1. CARACTERIZAREA DE
ANSAMBLU.........................................................
...........85
2. LOCALIZAREA STRUCTURII
COMERCIALE.....................................................88
3. PREZENTAREA
CONSTRUCŢIEI.....................................................
.......................90
4. DESIGNUL EXTERIOR ŞI
INTERIOR.........................................................
............95
5. AMENAJAREA ŞI GESTIUNEA SUPRAFEŢEI
COMERCIALE......................100
6. TEHNOLOGIA
SORTIMENTULUI....................................................
.....................106
7. TEHNOLOGIA APROVIZIONĂRII, DEPOZITĂRII ŞI VÂNZĂRII
MĂRFURILOR/PRESTĂRII
SERVICIILOR......................................................
....107
8. TEHNOLOGIA TRANSPORTULUI INTERN ŞI
COMERCIAL........................111
9. TEHNOLOGIA ÎNCASĂRILOR, PLĂŢILOR,
DECONTĂRILOR....................115
10. TEHNOLOGIA
AMBALĂRII........................................................
............................119
11. TEHNICI PROMOŢIONALE UTILIZATE DE
COMERCIANT.........................121
12. TEHNOLOGIA FORŢEI DE
VÂNZARE..........................................................
......123
13. INFORMATICA ÎN ACTIVITATEA DE
COMERŢ.............................................125
14. PSIHOLOGIA
COMERCIALĂ.......................................................
..........................126
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu