CUPRINS
INTRODUCERE 2
CAPITOLUL 1.Necesitatea evaluării performanţelor resurselor umane
4
1.1.Rolul şi semnificaţia evaluării performanţelor resurselor umane
4
1.2.Motivarea salariaţilor în corelaţie cu evaluarea performanţelor
6
CAPITOLUL 2.Prezentarea S.C. FARMEC S.A.
10
2.1.Scurt istoric al S.C. FARMEC S.A.
10
2.2.Structura organizatorică şi organigrama S.C. FARMEC S.A.
14
2.3.Biroul personal, învăţământ, salarizare – activităţi şi relaţii
14
CAPITOLUL 3.Evaluarea performanţelor resurselor umane – studiu de caz
la S.C. FARMEC S.A. 18
3.1.Definirea evaluării performanţelor resurselor umane
18
3.2.Obiectivele evaluării performanţelor resurselor umane
20
3.3.Criterii de evaluare şi standarde de performanţă
23
3.4.Evaluarea formală şi evaluarea neformală
27
3.5.Etapele procesului de evaluare a performanţelor
29
3.6.Factorii care influenţează evaluarea performanţelor
31
3.7.Metode şi tehnici de evaluare
33
3.8.Surse de eroare şi imperfecţiuni în evaluarea performanţelor
44
3.9.Controlul, prevenirea şi estomparea erorilor de evaluare al
performanţelor 52
3.10.Interacţiunea evaluator – evaluat
55
3.11.Comunicarea rezultatelor procesului de evaluare
58
CONCLUZII 61
ANEXE
BIBLIOGRAFIE
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu