Cuprins
Introducere.................................................................
................................................2
Cap. 1 : Planificarea şi planul de
marketing..............................................................3
1. Planificarea de
marketing........................................................
..............3
1. Concept şi
necesitate..................................................
.................3
2. Etapele planificării de
marketing................................................4
2. Planul de
marketing........................................................
......................5
1. Planul de marketing –
concept....................................................5
2. Componentele planului de
marketing.........................................7
Cap. 2 : Auditul de marketing şi analiza
SWOT.....................................................10
1. Auditul de
marketing........................................................
...................10
1. Concept şi
caracteristici..............................................
..............10
2. Funcţiile auditului de
marketing...............................................12
3. Auditul
extern......................................................
......................12
4. Auditul
intern......................................................
......................14
2. Analiza
SWOT.............................................................
.......................16
1. Analiza SWOT –
concept.....................................................
.....16
2. Etapele de aplicare ale unei analize
SWOT..............................18
1. Identificarea punctelor forte, a punctelor slabe,
a oportunităţilor şi a
ameninţărilor............................................18
2. Analiza punctelor forte, a punctelor slabe,
a oportunităţilor şi a
ameninţărilor............................................21
3. Argumentaţia strategică şi implicaţiile analizei
SWOT............26
4. Avantajele şi limitele analizei
SWOT.......................................29
Cap. 3 : Studiu de caz: Analiza SWOT la Bancpost
SA.........................................31
1. Prezentare generală a
Bancpost.........................................................
..31
2. Principalele etape şi evoluţia Bancpost în cadrul sistemului
bancar
românesc...............................................................
.............................32
3. Analiza
SWOT.............................................................
.......................38
1. Analiza factorilor interni (puncte forte şi puncte
slabe)............38
2. Analiza factorilor externi (oportunităţi şi
ameninţări)..............40
Concluzii...................................................................
...............................................43
Propuneri...................................................................
..............................................45
Bibliografie................................................................
..............................................46
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu