Cuprins
INTRODUCERE 4
CAPITOLUL I. 5
PIAŢA MUNCII, CONCEPT, ELEMENTE SPECIFICE. 5
1.1 Definirea conceptului 5
1.2 Elemente specifice 7
1.3 Funcţiile pieţei muncii 8
1.4 Sistemul de instituţii, organe şi organisme specializate care
acţionează pe piaţa muncii 9
1.5. Direcţii privind dezvoltarea pieţei muncii 15
1.6.Dezechilibre pe piaţa muncii şi dezvoltarea localǎ 16
Formarea profesională în rândul adulţilor şi dezvoltarea locală 20
1.7. Direcţii de acţiune privind dezvoltarea locală 23
CAPITOLUL II. 25
TEHNICI DE ANALIZĂ PE PIAŢA MUNCII ŞI A FORMĂRII PROFESIONALE 25
2.1 Prezentarea tehnicilor de analiză pe piaţa muncii şi a formării
profesionale 27
2.2 Aplicarea tehnicilor de analiză pe piaţa muncii şi a formării
profesionale 31
2.3 Evaluarea tehnicilor de analiză pe piaţa muncii şi a formării
profesionale 34
CAPITOLUL III. 38
TEHNICI DE MARKETING APLICATE PE PIAŢA MUNCII ŞI A FORMĂRII PROFESIONALE A
ADULŢILOR 38
Obiectivele Marketingului din perspectiva Serviciului Public de Ocupare
(SPO) sunt: 38
3.1 Prezentarea tehnicilor de marketing pe piaţa muncii şi a formării
profesionale 43
3.2 Aplicarea tehnicilor de marketing pe piaţa muncii şi a formării
profesionale 47
3.3 Evaluarea tehnicilor de marketing pe piaţa muncii şi a formării
profesionale 51
3.4. Elementele de care depinde implicarea clientului 53
CAPITOLUL IV. 55
CONCLUZII 55
BIBLIOGRAFIE 56
Anexa nr.1 59
Anexa nr. 2 61
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu