MARCII PHILIPS PE PIATA PRODUSELOR ELECTRICE SI ELECTROCASNICE DIN ROMAN

 CUPRINS
INTRODUCERE
Capitolul  1  Rolul  imaginii  în  promovarea  produselor,  serviciilor   şi
                           organizaţiilor.
        1.  Definirea   conceptelor   de   imagine,   imagine   de   marcă.
           .................pag. 7
              2. Importanţa economica şi sociala a utilizării mărcii în
                           promovarea      imaginii      produselor      şi
           firmelor..................................pag. 8
              1.     Conţinutul,     caracteristicile      şi      funcţiile
                 mărcilor.................pag. 11
                    2. Tipuri şi categorii de mărci specifice activităţilor
                 economice...................................................
                 .......................pag. 16
              3. Rolul cercetării comportamentului consumatorului în
                                 crearea             imaginii             de
             marcă...........................................................
             ..pag. 18
Capitolul 2  Aspecte  teoretice  şi  metodologice  ale  cercetării  imaginii
           firmelor în                    rândul publicului.
   1.       Caracteristicile       imaginii       si       imaginii       de
      marcă............................  pag.21
   2. Imaginea înregistrată, imaginea dorită şi imaginea
      difuzată...............................................................
      .........................pag. 22
   3. Metode şi tehnici de construire a imaginii, studii
                                                                          de
      imagine................................................................
      ...................pag. 25
Capitolul 3 Strategia de marcă a companiei Philips în România.
        1.         Prezentarea         generală         a         companiei
           Philips..................................  pag. 27
              1.                     Structura                      grupului
                 Philips...............................................
                 pag. 30
              2.                         Philips                          in
                 România.....................................................
                 ......pag.36
        2. Analiza mediului de marketing al companiei Philips
              1.                                                   Resursele
                 companiei...................................................
                 .....pag. 41
              2.                         Sistemul                         de
                 relaţii.....................................................
                 .......pag. 43
              3.                                                      Mediul
                 concurenţial................................................
                 .........pag.46
        3. Piaţa produselor electrice şi electrocasnice sub
                                                                      marca
           Philips..........................................................
           .....................pag. 46
              4. Evoluţia principalilor indicatori economico-financiari
              5.  ale reprezentanţei Philips în  România  în  perioda  1999-
                 2003.....pag.48
        6.                                                          Analiza
           SWOT.............................................................
           ................pag.58
Capitolul 4 Studiu de piaţă privind imaginea produselor Philips în România.
        1.        Stabilirea        scopului        şi         obiectivelor
           cercetării................................pag. 60
        2.                                                      Proiectarea
           cercetării.......................................................
           .............pag. 62
              1.                  Definirea                   colectivităţii
                 generale........................................pag. 63
              2.                                               Dimensionarea
                 eşantionului..............................................pa
                 g. 64
              3.              Alegerea              schemei               de
                 eşantionare......................................pag. 66
              4.           Elaborarea           chestionarului            de
                 sondaj..................................pag. 66
        3.              Analiza              şi               interpretarea
           informaţiilor...........................................pag. 73
              4. Concluzii privind imaginea actuala a mărcii
                                           Philips                       în
           România..........................................................
           .............pag. 91
Capitolul 5 Posibilităţi de îmbunatăţire a imaginii mărcii Philips pe  piaţa
           românească.
        1. Implementarea viziunii de marketing la nivelul
                      compartimentelor  funcţionale………………………………….pag. 95
        2.             Diversificarea              formelor              de
           promovare.........................................pag. 97
Bibliografie................................................................
.................................................pag. 121
Anexe.......................................................................
....................................................pag. 123

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu