ORGANIZARE SI COMERCIALIZARE A UNUI PRODUS CU TEMA

CUPRINS
INTRODUCERE.................................................................
..............................................4
Cap.      1.       Turismul      –       activitate       specifică       de
servicii..........................................................6
3   Turismul   –   concepte,   definiţii,   loc   şi   rol    în    economia
         mondială......................7
         1.1.1.     Abordări     ale     noţiunilor     fundamentale     din
         turism...................................7
         1.1.2.   Locul   şi   rolul   turismului   în   viaţa    economico-
         socială............................10
      1.2.            Serviciile            turistice             –orientări
      actuale..............................................................12
              1.2.1. Serviciile turistice – abordări  actuale,  conţinut  şi
caracteristici..........12
                          1.2.2.            Tipologia            serviciilor
turistice...............................................................17
                  1.2.3.     Servicii     turistice     de      bază      şi
suplimentare.............................................19
        1.3.   Locul   serviciilor   turistice    în    cadrul    produsului
turistic...................................23
Cap.             2.              Piaţa           turistică.           Produs
turistic....................................................................
.26
                                    2.1.                               Piaţa
turistică...................................................................
................................26
                       2.1.1.         Concept,         dimensiuni         şi
structură.........................................................26
                   2.1.2.     Elemente     constitutive      ale      pieţei
turistice............................................29
          2.2.     Conceptul     de      produs      turistic.      Elemente
componente.....................................31
                     2.3.                Tipologia                produselor
turistice...................................................................
......35
          2.4.      Comercializarea      şi      distribuţia      produselor
turistice.........................................39
                    2.5.                Promovarea                produselor
turistice...................................................................
..44
Cap.  3.    Prezentarea  Agenţiei  de  turism  MAGELLAN  TURISM.............
............47
                                  3.1.                              Situaţia
juridică....................................................................
......................... .47
                     3.2.                 Operaţiuni                 tehnice
............................................................................
..............49
              3.3.         Analiza         structurii         organizatorice
................................................................... 51
                    3.4.                Documentaţia                agenţiei
............................................................................
.......55
                 3.5.            Relaţiile            cu            clienţii
............................................................................
............ 57
                       3.6.                   Analiza                   SWOT
............................................................................
...................62
Cap.     4.    Dezvoltarea ofertei turistice la  Agenţia MAGELLAN TURISM
                     prin   promovarea    produsului    turistic    “Perlele
Moldovei”........................66
         4.1.1.                                                     Incoming
............................................................................
..................67
         4.1.2.                                                     Outgoing
............................................................................
..................71
         4.1.3. Studiu de caz: Conceperea  unui  program  turistic  cu  tema
         “Perlele
         Moldovei”...........................................................
         ............................................74
               4.2.          Noi          forme          de           turism
............................................................................
...........84
         4.2.2.                         Turism                         rural
............................................................................
.............84
         4.2.3.           Alte           forme           de           turism
............................................................................
85
CONCLUZII
............................................................................
...................................... 87
Bibliografie                                                       selectivă
............................................................................
.......................... 89
Anexe
............................................................................
.................................................. 92

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu