CUPRINS
INTRODUCERE.................................................................
..............................................4
Cap. 1. Turismul – activitate specifică de
servicii..........................................................6
3 Turismul – concepte, definiţii, loc şi rol în economia
mondială......................7
1.1.1. Abordări ale noţiunilor fundamentale din
turism...................................7
1.1.2. Locul şi rolul turismului în viaţa economico-
socială............................10
1.2. Serviciile turistice –orientări
actuale..............................................................12
1.2.1. Serviciile turistice – abordări actuale, conţinut şi
caracteristici..........12
1.2.2. Tipologia serviciilor
turistice...............................................................17
1.2.3. Servicii turistice de bază şi
suplimentare.............................................19
1.3. Locul serviciilor turistice în cadrul produsului
turistic...................................23
Cap. 2. Piaţa turistică. Produs
turistic....................................................................
.26
2.1. Piaţa
turistică...................................................................
................................26
2.1.1. Concept, dimensiuni şi
structură.........................................................26
2.1.2. Elemente constitutive ale pieţei
turistice............................................29
2.2. Conceptul de produs turistic. Elemente
componente.....................................31
2.3. Tipologia produselor
turistice...................................................................
......35
2.4. Comercializarea şi distribuţia produselor
turistice.........................................39
2.5. Promovarea produselor
turistice...................................................................
..44
Cap. 3. Prezentarea Agenţiei de turism MAGELLAN TURISM.............
............47
3.1. Situaţia
juridică....................................................................
......................... .47
3.2. Operaţiuni tehnice
............................................................................
..............49
3.3. Analiza structurii organizatorice
................................................................... 51
3.4. Documentaţia agenţiei
............................................................................
.......55
3.5. Relaţiile cu clienţii
............................................................................
............ 57
3.6. Analiza SWOT
............................................................................
...................62
Cap. 4. Dezvoltarea ofertei turistice la Agenţia MAGELLAN TURISM
prin promovarea produsului turistic “Perlele
Moldovei”........................66
4.1.1. Incoming
............................................................................
..................67
4.1.2. Outgoing
............................................................................
..................71
4.1.3. Studiu de caz: Conceperea unui program turistic cu tema
“Perlele
Moldovei”...........................................................
............................................74
4.2. Noi forme de turism
............................................................................
...........84
4.2.2. Turism rural
............................................................................
.............84
4.2.3. Alte forme de turism
............................................................................
85
CONCLUZII
............................................................................
...................................... 87
Bibliografie selectivă
............................................................................
.......................... 89
Anexe
............................................................................
.................................................. 92
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu