Cuprins
Introducere
............................................................................
...............................................4
Capitolul I. Mass-media şi opinia
publică.....................................................................
.....6
1.1. Ce este
comunicarea?...........................................................
..............................6
1.2. Comunicarea prin mass-media
.......................................................................
.7
1.3. Opinia publica
.......................................................................
............................9
1.4. Influenţa mass media asupra opiniei publice
...............................................11
1.4.1 Comunicarea şi comunicarea de masă
................................................13
1.4.2 Teorii ale influenţei mass-media asupra opiniei
publice......................14
Capitolul II. Publicitatea prin televiziune şi impactul său asupra opiniei
publice........21
2.1 Conceptul de
publicitate............................................................
........................21
2.1.1. Definirea
publicităţii.....................................................
........................21
2.1.2. Obiectivele
publicităţii.....................................................
.....................24
2.1.3. Publicitatea prin mass-
media............................................................
....24
2.2. Televiziunea- mijloc important de comunicare in
masă......................................26
2.2.1. Formele publicităţii la
televizor............................................................27
2.2.2. Campania de publicitate prin
televiziune..............................................28
2.3. Locul publicităţii prin televiziune în mixul
promoţional...............................30
2.4. Legislaţia în
domeniu................................................................
........................32
Capitolul III. Atitudinea consumatorilor faţă de publicitatea
televizată........................33
3.1. Comportamentul în cumpărare prin intermediul emisiunilor de
teleshopping...........................................................
....................................................33
3.1.1. Influenţele asupra comportamentului
consumatorului..........................33
3.1.2. Procesul de cumpărare prin intermediul emisiunilor de
teleshopping..37
3.2. Atitudinea faţă de publicitatea la
televizor......................................................38
Capitolul IV. Proiectarea şi realizarea unei cercetări în vederea
stabilirii atitudinii
studenţilor din Bucureşti faţă de publicitatea
TV.....................................43
4.1. Proiectarea
cercetării.............................................................
............................43
4.2. Analiza datelor şi interpretarea
rezultatelor...................................................48
Concluzii...................................................................
.............................................................56
Anexa
1...........................................................................
.......................................................58
Anexa
2...........................................................................
.......................................................62
Anexa
3...........................................................................
.......................................................65
Anexa
4...........................................................................
.......................................................70
Anexa
5...........................................................................
.......................................................76
Anexa
6...........................................................................
.......................................................84
Bibliografie................................................................
...........................................................93