SATISFACTIA IN MUNCA A PERSONALULUI UNEI COMPANII INTERNATIONALE

CUPRINS
REZUMAT
INTRODUCERE
PRECIZĂRI CONCEPTUALE ŞI CADRU TEORETIC
Capitolul  1.    MOTIVAŢIA
    1.  Ce este motivaţia?
    2.  Tipologia motivaţiilor muncii
    3.  Teorii privind motivaţia
    4.  Strategii de motivare a performanţei în organizaţii
Capitolul   2.   SATISFACŢIA ÎN MUNCĂ
                   2.1  Definirea conceptului de satisfacţie
                   2.2  Teorii ale satisfacţiei în muncă
                   2.3  Factori ai satisfacţiei în muncă
                   2.4  Consecinţele insatisfacţiei în muncă
                   2.5 Motivaţie – satisfacţie în muncă - performanţă
Capitolul 3.   STILUL DE CONDUCERE ÎN  ORGANIZAŢIE  –  VARIABILĂ  CAUZALĂ  A
MOTIVAŢIEI
Capitolul 4. SUNT BANII UN FACTOR EFICIENT DE MOTIVARE A PERFORMANŢEI?
METODOLOGIE
STUDIU DE CAZ – MICHELIN ROMÂNIA
ANALIZA ŞI INTERPRETAREA DATELOR
CONCLUZII ŞI REFLECŢII PERSONALE
48 pagini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu