Cap. I INTRODUCERE 2
1.1. BASCHET ÎN ETAPA ACTUALĂ 2
1.2. ACTUALITATEA ALEGERII TEMEI DE CERCETARE 6
1.3. MOTIVAREA ALEGERII TEMEI 7
Cap. II FUNDAMENTAREA TEORETICĂ 8
2.1. GENERALITĂŢI PRIVIND CALITATEA MOTRICĂ ÎNDEMÂNARE ÎN SPORTUL DE
PERFORMANŢĂ 8
2.2. DESPRE CALITATEA MOTRICĂ ÎNDEMÂNARE ÎN BASCHET 10
2.3. MINIBASCHETUL 12
2.3.1. Concepţia de joc şi orientarea procesului de pregătire reflectată
în literatura de specialitate 12
2.4. PARTICULARITĂŢILE CONSTITUŢIONALE, MOTRICE ŞI PSIHICE PRIVIND
DEZVOLTAREA COPIILOR LA VÂRSTA MINIBASCHETULUI 14
2.4.1. Criteriul somatic 14
2.4.2. Criteriul motric 15
2.4.3. Criterii psihice 18
Cap. III ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA STUDIULUI 19
3.1. ETAPIZAREA STUDIULUI 19
3.2. OBIECTIVELE ŞI SCOPUL URMĂRIT 20
3.3. DATE PRIVIND GRUPA DE STUDIU 21
3.3.1. Parametrii constituţionali 22
3.3.2. Programul şi condiţiile de pregătire 23
3.3.3. Sistemul de probe şi norme de control 23
Cap. IV GENERAL ŞI PARTICULAR ÎN DEZVOLTAREA ÎNDEMÂNĂRII LA VÂRSTA DE 10-
11 ANI 27
4.1. OBIECTIVELE ŞI CONŢINUTUL PREGĂTIRII 27
4.2. PROGRAMAREA PREGĂTIRII ÎN DEZVOLTAREA ÎNDEMÂNĂRII 30
4.3. MIJLOACE UTILIZATE ÎN PREGĂTIRE 38
4.3.1. Structuri de exerciţii, jocuri de mişcare şi ştafete folosite în
pregătire 38
4.3.2.Circuite fizico-tehnice 49
4.3.3.Teste de abilitate 53
Cap. V REZULTATELE OBŢINUTE ŞI 56
INTERPRETAREA LOR 56
5.1. CU PRIVIRE LA INFLUENŢA ELEMENTELOR, PROCEDEELOR TEHNICE, A ACŢIUNILOR
TEHNICO-TACTICE INDIVIDUALE ŞI COLECTIVE DE ATAC ŞI DE APĂRARE ÎN
DEZVOLTAREA ÎNDEMÂNĂRII 56
5.1.1. Rezultatele finale ale probelor de control 56
5.1.2. Rezultatele testelor de abilitate A şi B 61
Cap. VI CONCLUZII 64
6.1. CONCLUZII TEORETICE 64
6.2. CONCLUZII PRACTICE 64
BIBLIOGRAFIE 66