PLANUL LUCRĂRII
INTRODUCERE …...…………………………………………………………….. 4
MOTIVAŢIA ALEGERII TEMEI …...……………………………………......... 5
CAPITOLUL I. BAZELE TEORETICO-METODOLOGICE ALE DEZVOLTĂRII FORŢEI
……………………………………………………….. 6
I.1. Pregătirea forţei musculare prin diferite regimuri musculare ………………….
6
I.1.1. Regimul concentric …………………………………………… 6
I.1.2. Regimul izometric …………………………………………….. 7
I.1.3. Regimul excentric …………………………………………….. 9
I.1.4. Regimul pliometric …………………………………………... 11
I.2. Particularităţi ale dezvoltării forţei la vârsta 14-16 ani
……………….. 14
I.3. Rolul forţei în realizarea pregătirii musculare ………………………… 17
I.4. Legile pregătirii de forţă ………………………………………………. 19
I.5. Metodele şi conţinutul antrenamentului de forţă ……………………… 22
I.5.1. Antrenamentul dinamic pozitiv ……………………………… 22
I.5.2. Antrenamentul dinamic mixt negativ şi pozitiv……………… 23
I.5.3. Antrenamentul dinamic negativ ……………………………... 28
CAPITOLUL II. ORGANIZAREA CERCETĂRII ŞTIINŢIFICE …………. 30
II.1 Scopul ………………………………………………………………… 30
II.2 Obiectivele cercetării …………………………………………………. 30
II.3. Sarcinile cercetării …………………………………………………... 30
II.4. Ipotezele cercetării …………………………………………………… 30
II.5. Metodele de investigaţie în cercetarea ştiinţifică şi rolul lor
în cercetarea noastră ……………………………………………………………………. 31
II.6. Locul şi condiţiile de desfăşurare a cercetării ……………………….. 35
II.7. Etapele desfăşurării cercetării……………………………………….. 36
CAPITOLUL III. ARGUMENTAREA EXPERIMENTALĂ ŞI OPTIMIZAREA PROCESULUI DE
PREGĂTIRE MUSCULARĂ ÎN LECŢIA DE EDUCAŢIE FIZICĂ PRIN COMBINĂRI DE REGIMURI
DE CONTRACŢII ………………………………………………………………… 37
III.1. Aplicarea programelor de combinări de regimuri de contracţii în
cadrul grupei experiment ………………………………………………………… 37
III.2. Analiza şi interpretarea rezultatelor obţinute ……………………….
50
CONCLUZII ……………………………………………………………………. 59
BIBLIOGRAFIE ……………………………………………………………….. 60
ANEXE ………………………………………………………………………….. 62