INTRODUCERE
CAPITOLUL I – ARGUMENTAREA TEORETICĂ
I.1.Actualitatea şi importanţa temei
I.2.Studiu critic al literaturii de specialitate
I.3.Monografia probelor de alergări – sprint
1.3.1.Generalităţi
1.3.2.Caracteristicile probei
I.4. Cerinţele selecţiei şi orientării în probele de alergări –sprint
1.5.Calităţile motrice de bază şi dominante în probele de sprint
I.6. Cerinţe ale pregătirii în probele de alergări – sprint
I.7.Particularităţile moro-funcţionale ale juniorilor III (13-14 ani)
care practică probele de alergare – sprint
CAPITOLUL II – IPOTEZA, SCOP, SARCINI
II.1.Motivarea realizării temei
II.2.Ipoteza cercetării
II.3.Scopul şi sarcinile (obiectivele) studiului
II.4.Metode de cercetare utilizate în studiu
II.5.Teste şi măsurători efectuate
CAPITOLUL III – ORGANIZAREA CERCETĂRII
III.1.Organizarea şi desfăşurarea experimentului
III.2.Analiza iniţială a rezultatelor obţinute de cele două grupe
cuprinse în experiment
III.3.Planificarea anuală a procesului de pregătire a juniorilor III
în proba de alergări -sprint
BIBLIOGRAFIE