INTRODUCERE
1.1 Sportul de performanţă în contextul general al societăţii moderne
1.2 Problematica lucrării
1.3 Ipotezele lucrării
1.4 Metode şi tehnici de cercetare folosite
Capitolul -II -
FUNDAMENTAREA TEORETICO-METODICĂ A LUCRĂRII
2.1 Prezentarea temei. Insemnatetea ei teoretica si practica
2.2 Corelarea conţinutului instruirii cu particularităţile sornato-
funcţionale, psihice şi motrice ale elevilor de 10-12 ani
2.3 Importanţa orelor opţionale în cadrul ariei auriculare, educaţie fizică
şi sport
2.4 Modelul de joc şi pregătire ale elevilor care au optat pentru
disciplina
baschet
Capitolul - III -
ORGANIZAREA, CONŢINUTUL ŞI DESFĂŞURAREA
EXPERIMENTULUI
3.1 Cercetarea
3.2 Condiţii de desfăşurare, loc, subiecţi, durată
3.3 Elaborarea programei pentru disciplina baschet,
clasa a-V-a
3.4 Conţinutul instruirii şi factorii antrenamentului. Principalele grupe
de
exerciţii folosite în pregătirea fizică, tehnică şi tactică
3.5 Programareaşi planificarea pregătirii
3.6 Măsurători şi probe de control
Capitolul - IV -
ANALIZA SI INTERPRETAREA REZULTATELOR, GRAFICE,
TABELE
Capitolul -V -
CONLUZII, PROPUNERI
BIBLIOGRAFIE
65 pagini