PLANUL LUCRĂRII
INTRODUCERE
PARTEA I
CAPITOLUL I
1. Motivaţia alegerii temei
2. Scopul şi sarcinile lucrării
1. Scopul lucrării
2. Sarcinile lucrării
3. Ipoteza lucrării
4. Metode şi tehnici de cercetare
PARTEA a II-a
CAPITOLUL II - FUNDAMENTE TEORETICE
2.1. Caracteristicile dezvoltării bio-psihomotrice ale copiilor cu
vârsta de 7-8 ani
2.1.1. Particularităţile dezvoltării biofiziologice
2.1.2 Particularităţile dezvoltării proceselor psihice
2.1.3. Particularităţile dezvoltării motrice
2.2. Caracteristicile dezvoltării calităţilor motrice în
gimnastică
2.2.1. Particularităţile dezvoltării calităţilor motrice la
gimnaste începătoare cu vârsta de 7-8 ani
2.3. Îndemânarea - calitate motrică de bază în gimnastică
2.3.1. Definirea calităţii motrice îndemânare
2.3.2. Factori care condiţionează îndemânarea
2.3.3. Formele de manifestare ale îndemânării
2.3.4. Metode şi procedee de dezvoltare
2.3.5. Mijloace, metode şi forme de organizare
2.4. Jocurile de mişcare
2.4.1. Teorii în literatura de specialitate
2.4.2. Forme de manifestare
2.4.3. Particularităţi specifice jocului de mişcare
PARTEA a-III-a
CAPITOLUL III – CONTRIBUŢII PERSONALE
3.1. Material şi metode
3.1.1. Locul şi durata experimentului
3.1.2. Subiecţii
3.1.3. Testări efectuate (iniţiale şi finale)
3.1.3.1. Teste somatice
3.1.3.2. Teste motrice specifice
3.1.4. Elaborarea sistemelor de acţiune
3.1.4.1. Jocuri
3.1.4.2. Ştafete
3.1.4.3. Parcursuri aplicative
3.1.5. Program de antrenament
3.1.6. Rezultate
3.1.7. Analiza şi interpretarea rezultatelor
3.2. Concluzii şi recomandări
3.2.1. Concluzii
3.2.2. Recomandări
BIBLIOGRAFIE
ANEXE
Pagini: 45