PLANUL LUCRĂRII
CAPITOLUL I – IMPORTANŢA ŞI ACTUALITATEA TEMEI...............1
1.1. Importanţa introducerii unor căi şi mijloace de individualizare în
etapa iniţială de pregătire a gimnaştilor începători.........................................1
1.2. Motivarea temei.............3
CAPITOLUL II – REFLECTAREA TEMEI ÎN LITERATURA DE
SPECIALITATE........................................................4
2.1. Despre individualizare................................................................4
2.2. Individualizarea antrenamentului, cerinţe imperioasă într-un sport individual...................................................................................5
2.3. Particularităţile somato-funcţionale, ale copiilor de 4-7
ani..................6
2.4. Particularităţile motrice ale copiilor de 4-7 ani......................................7
2.5. Bazele individualizării antrenamentului.................................................9
CAPITOLUL III – METODOLOGIA CERCETĂRII, IPOTEZA, SARCINI ŞI METODE DE
CERCETARE....................19
CAPITOLUL IV – OBIECTIVELE, SCOPUL, ORGANIZAREA, CONŢINUTUL ŞI DESFĂŞURAREA,
CERCETĂRII...........................................................21
4.1 Obiectivele lucrării............................................................................21
4.2 Scopul lucrării......................................................................................21
4.3 Organizarea cercetării.......................................................................21
4.4. Conţinutul cercetării............................................................................23
4.4.1. Tabel cu înregistrările individuale obţinute la testele selecţiei...............24
4.4.2. Plan de perspectivă.................................................................................25
4.4.3. Plan de pregătir anual............................................................................26
CAPITOLUL V – DATELE OBŢINUTE ÎN EXPERIMENT ŞI INTERPRETAREA LOR................................................41
CAPITOLUL VI – CONCLUZII ŞI
PROPUNERI.......................................58
Bibliografie................................................................
.........................................60