Introducere 3
Capitolul II
Fundamentarea teoretică 5
2.1. Evoluţia jocului de volei
5
2.2. Noi tendinţe în practicarea jocului de volei
6
2.3. Caracteristicile bio – motrice ale copiilor cu vârste cuprinse între
10 – 12 ani 7
2.4. Structurarea pregătirii tehnice a grupelor de începători în jocul de
volei 9
Capitolul III
Organizarea cercetării 17
3.1. Scopul lucrării 17
3.2. Perioada şi locul de desfăşurare a cercetării
17
3.3. Subiecţii cercetării 17
3.4. Ipoteza lucrării 18
3.5. Sarcinile cercetării 18
3.6. Metode de cercetare 19
3.7. Orientarea metodică pentru unităţile sportive şcolarecu secţii de
volei 21
3.8. Probe de control folosite în cadrul testărilor
31
Capitolul IV
Programarea, proiectarea şi planificarea procesului instructiv –
educativ 34
4.1. Mijloace de acţionare folosite în vederea realizării obiectivelor
propuse 43
Capitolul V
Rezultatele obţinute şi interpretarea acestora 69
5.1. Centralizarea şi prelucrarea datelor
69
5.2. Interpretarea şi reprezentarea grafică a datelor
72
Capitolul VI
Concluzii şi propuneri 100
6.1. Concluzii 100
6.2. Propuneri 101
Bibliografie 103