|CAPITOLUL I |5 |
|INTRODUCERE |5 |
|Motivarea alegerii temei. |6 |
|Consideraţii generale despre jocul de handbal. |8 |
|Importanţa şi actualitatea temei. |11 |
|Ipoteza de lucru; scopul şi sarcinile lucrării. |12 |
|CAPITOLUL II |13 |
|FUNDAMENTAREA ŞTIINŢIFICĂ A TEMEI |13 |
|Obiectivele educaţiei fizice şi sportului şcolar la ciclul |13 |
|gimnazial. | |
|Obiectivele educaţiei fizice. |13 |
|Obiectivele sportului şcolar. |15 |
|Jocul de handbal în programa şcolară şi în cadrul activităţilor|18 |
|sportive. | |
|Particularităţile morfo-funcţionale şi psihice ale elevilor din|20 |
|ciclul gimnazial. | |
|Dezvoltarea morfo-funcţională la 11-14 ani. |20 |
|Dezvoltarea psihică. |22 |
|Conţinutul predării handbalului în lecţia de educaţie fizică şi|23 |
|activităţile sportive organizate în şcoală. | |
|Hanbalul în ora de activitaţi sportive |25 |
|Potenţialul instructiv-educativ al handbalului. |37 |
|Eşalonarea predării jocului de handbal în programa şcolară, pe |39 |
|nivele şi clase. | |
|Conţinutul activităţilor sportive (handbal în gimnaziu); |40 |
|Sistemul competiţional şcolar oficial: alte competiţii şcolare.| |
|Corelarea obiectivelor educaţiei fizice şi a sportului şcolar |41 |
|cu potenţialul instructiv-educativ al handbalului. | |
|CAPITOLUL III |43 |
|ORGANIZAREA EXPERIMENTULUI |43 |
|Perioada de desfăşurare a experimentului. |43 |
|Elaborarea probelor şi normelor de control. |43 |
|Grupele experimentale şi martor analizate prin prisma |44 |
|măsurătorilor iniţiale şi finale. | |
|Metode şi mijloace utilizate. |45 |
|Fenomene apărute pe parcursul experimentului. |46 |
|CAPITOLUL IV |48 |
|INTERPRETAREA ŞI PRELUCRAREA DATELOR OBŢINUTE |48 |
|Aspecte privind evoluţia indicilor antropometrici. |48 |
|Talia. |48 |
|Greutatea. |49 |
|Perimetrul toracic. |49 |
|Aspectele privind evoluţia indicilor D.C.M. de bază (probe |50 |
|S.U.V.A.) | |
|Viteza – Forţa. |50 |
|Îndemânarea. |52 |
|Rezistenţa. |52 |
|CAPITOLUL V |54 |
|CONCLUZII ŞI PROPUNERI |54 |
|Concluziile experimentului |54 |
|Concluzii şi propuneri cu caracter general. |55 |
|Concluzii şi constatări cu caracter metodic. |56 |
|BIBLIOGRAFIE |59 |
Anexe
85 pagini